Wikia

Begijnenbos in een straat in Neerharen en Rekem die de Paalsteenlaan verbindt met de Heidestraat.

Vanaf de Paalsteenlaan loopt de straat in noordelijke richting richting Rekem, om 800 meter verderop op de Heidestraat aan te sluiten. De eerste 300 meter zijn toegankelijk voor alle verkeer, de overige uitsluitend voor (brom)fietsers.

Aan de straat bevinden zich hotel La Butte aux Bois, hondenschool De Meute, de lokalen van de Scouts Sint-Lambertus Neerharen en manege Ter Biessen. Alleen die laatste heeft ook daadwerkelijk zijn adres aan het Begijnenbos. Het hotel, de hondenschool en de scouts hebben hun adres aan de Paalsteenlaan. Het fietspad grenst aan de oostzijde aan bungalowpark De Sonnevijver en aan de oostzijde aan het Pietersembos. Ter hoogte van de Heidestraat stroomt de noordoostelijke tak van de Asbeek via een duiker onder de weg door.

Op de T-splitsing die de verbinding met de Heidestraat vormt bevindt zich een wegkruis.

Zie ookEdit

Dit artikel is een Beginnetje. Je kan Lanaken wiki helpen door deze pagina te bewerken.

Around Wikia's network

Random Wiki